Πολιτικη Επιστροφων

Η πολιτική επιστροφών αφορά τους υλικούς ψηφιακούς δίσκους ακτίνας (Cds) και όχι τους άυλους δίσκους των οποίων τα τραγούδια (tracks) κατόπιν ακρόασης δείγματος του καθενός εξ’ αυτών, μπορεί ο πελάτης να τα αγοράσετε και ακολούθως να τα «κατεβάσει» (download) σε ηλεκτρονική συσκευή αποθήκευσης (π.χ. ηλεκτρονικός υπολογιστής, τάμπλετ, έξυπνα τηλέφωνα, κ. ά.).

Χρόνος επιστροφής προϊόντων: Η ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς σύμφωνα με τον νόμο 2251/1994.

Λόγοι επιστροφής προϊόντος: Οι λόγοι επιστροφής ενός προϊόντος μπορεί να οφείλονται είτε σε υπαιτιότητα της εταιρίας είτε του αγοραστή.

α) Υπαιτιότητα εταιρίας: Η εταιρία ευθύνεται στην περίπτωση αποστολής ελαττωματικού προϊόντος (θραύση εξωτερικής θήκης του CD κατά την μεταφορά ή πρόβλημα κατά την αναπαραγωγή του δίσκου) ή και στην περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντων σύμφωνα με την δοθείσα παραγγελία του πελάτη.

β) Υπαιτιότητα πελάτη: Ο αγοραστής ευθύνεται για την επιστροφή του προϊόντος σε περίπτωση λανθασμένης εκ μέρους του παραγγελίας, είτε λόγω υπαναχώρησης.

Διαδικασία επιστροφής προϊόντος: Η επιστροφή του προϊόντος πραγματοποιείται μέσω της υποβολής αιτήματος επιστροφής με τη χρήση του λογαριασμού πελάτη που δημιουργήσατε κατά την είσοδό σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ειδικότερα, μπορείτε να βρείτε την αντίστοιχη παραγγελία στην οποία περιλαμβάνεται το προϊόν (ή τα προϊόντα) που επιθυμείτε να επιστρέψετε και κατόπιν να υποβάλλετε την φόρμα επιστροφής. Στη συνέχεια, η εταιρία μας θα επεξεργαστεί το αίτημά σας και θα σας αποστείλει e-mail με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Επιστροφή ή Αντικατάσταση προϊόντος ή τμήματος αυτού: Η Επιστροφή των προϊόντων, όπως αναφέρθηκε, θα πρέπει να γίνεται το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών (από την ημέρα παραλαβής τους) από τον πελάτη στην έδρα της εταιρίας (Ασκληπιού 39, Αθήνα, 2ος όροφος – γραφείο 11Α) και να συνοδεύεται από όλα τα αρχικά έγγραφα (απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο, τιμολόγιο – δελτίο αποστολής κτλ). Τα προϊόντα που  επιστρέφονται οφείλουν να είναι σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί. Μόνο στην περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό κατά τον έλεγχο θα αντικαθίσταται αμέσως με όμοιό του, αφού πρωτίστως πραγματοποιηθεί και πάλι έλεγχος ορθής λειτουργίας του νέου προϊόντος παρουσία του πελάτη.  Προσοχή! Θα αντικαθίσταται μόνο το ελαττωματικό μέρος του προϊόντος  (θήκη, ένθετο ή δίσκος) και όχι ολόκληρο αν δεν υφίσταται λόγος.

Μη αποδεκτές επιστροφές: Πέραν του διαστήματος των 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση τους η εταιρία δεν αποδέχεται την επιστροφή των προϊόντων. Επίσης δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές ψηφιακών δίσκων μετά το άνοιγμα της αρχικής τους συσκευασίας (προστατευτικό εξωτερικό φιλμ) σε περίπτωση ορθής αναπαραγωγής του δίσκου, αφού δεν θα υφίσταται λόγος αλλαγής.

Διαδικασία επιστροφής προϊόντος:

  • Σε περίπτωση υπαιτιότητας του πελάτη μπορεί με δικά του έξοδα (με μεταφορική δικής του επιλογής ή ο ίδιος αυτοπροσώπως) να επιστρέψει το προϊόν στην έδρα της εταιρίας με προγραμματισμένο ραντεβού. Κατόπιν, εκπρόσωπος της εταιρίας πραγματοποιεί τον έλεγχο του προϊόντος, ώστε να επιβεβαιωθεί ο λόγος επιστροφής και να διαπιστωθεί, σε περίπτωση ελαττώματος, ότι η βλάβη προκύπτει από κατασκευαστικό λάθος και όχι λόγω κακής μεταχείρισης. Εάν η εταιρία αναλάβει την μεταφορά της επιστροφής, θα χρεώσει στον πελάτη τα απαραίτητα έξοδα κατόπιν συνεννόησης.
  • Σε περίπτωση υπαιτιότητας της εταιρίας εκείνη επιβαρύνεται με το κόστος μεταφορικών επιστροφής.

Επιστροφή χρημάτων:
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται σύμφωνα με τον τρόπο πληρωμής κατά την αγορά, δηλαδή είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας, είτε με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, είτε με την έκδοση πιστωτικού σημειώματος.

Φορμα Επιστροφης Προϊοντων